Servicii

Serviciul de suport tehnic se desfasoara in urmatoarele etape:

  • interventia in cel mai scurt timp pe platforma CS-Cart
  • constatarea problemei si estimarea timpului de interventie pentru solutionarea acesteia
  • acceptul dumneavoastra si confirmarea interventiei
  • solutionarea ticketului si confirmarea din partea clientului ca problema sesizata a fost remediata

Operatorul CS-Cart isi rezerva dreptul de a modifica estimarea de timp initiala necesara pentru interventie in cazul intampinarii unor probleme neprevazute sau a altor intarzieri intalnite in furnizarea tuturor informatiilor necesare solutionarii sesizarilor.

Fiecare sesizare sau ticket de suport tehnic trebuie sa contina urmatoarele informatii pentru efectuarea tuturor verificarilor inainte de interventie:

- adresa sectiunii de administrare CS-Cart, userul si parola de acces

- adresa panoului de administrare a contului de gazduire (ex: cPanel), userul si parola de acces

* setati parole de acces temporare si nu le modificati pe timpul interventiei operatorului CS-Cart.

** modificati de fiecare data parolele de acces dupa finalizarea interventiei.

Sesizarile vor fi luate in calcul doar daca exista cel putin o ora de suport tehnic alocata contului respectiv licentei dumneavoastra.

Timpul de raspuns la solicitarile transmise este cuprins intre 2 - 24 de ore lucratoare. Suportul tehnic se asigura doar in cadrul programului: Luni - Vineri (9.00 - 18.00).

Sesizarile de suport tehnic se transmit doar pe e-mail la adresa tehnic@cs-cart.ro

Serviciul de suport tehnic nu include:

- interventia pe codul sursa sau modificari ale codului sursa (aceste aspecte sunt mentionate in etapa de constatare a sesizarii).

- modificarea sau crearea de noi optiuni (acestea fac obiectul unui proiect dedicat).

- realizarea sau modificarea elementelor grafice (logo, bannere, imagini produse).

- corectarea unor functionalitati ce vor fi remediate sau imbunatatite de catre producator in viitoarele upgrade-uri conform: http://forum.cs-cart.com/tracker